Let byl hrozně dlouhý. Během 14ti hodin jsme shlédli několik filmů a dozvěděli se, že máme letenky bez jídla na palubě. Naštěstí palubní personál byl velmi milý a občerstvení nám dal. Jen nás upozornili, abychom si to při zpáteční cestě zkontrolovali ihned po check-in.

Celní kontrola proběhla v pořádku. Báli jsme se zbytečně problémů s díly v zavazadlech. Na cestu do Santiaga jsme si z letiště vzali taxi. Bohužel v rezervaci z bookingu chybalo číslo domu a na uvedeném telefonním čísle k apartmánu to nikdo nezvedal. Hodinu jsme čekali ne v příliš dobře vypadají ulici. Bez připojení k internetu, místní sim karty a hodinu před půlnocí jsem zkoušel několik recepcí místních rezidencí. Nakonec nám slečně z jedné recepce sehnala volný pokoj v hotelu Ibis a objednala taxi. Hotel je umístět ihned vedle autobusového nádraží, odkud zítra pojedeme do San Antonio.
Do hotelu dorážíme 5min před půlnocí. Zaplatíme 168 000CLP a jdeme si unaveni lehnout.
English version
We spent long 14hrs in airplane, so we watched several movies. Cabin crew was very kind, because they told us about the mistake with our tickets – without meal, but they give us food. We must check it during check-in for return way.
We passed custom control without any problems. Our fear of a problem due to the parts in the luggage was unnecessary. We ordered a taxi for Santiago transit from airport. We reserved an apartment in Santiago by booking, but we couldn’t number of house and phone number in the reservation. So, we were waiting for 1hr and trying find the apartment. One girl from reception in other house found information about free rooms in Ibis hotel near to a bus station. We went there, paid 168 000CLP per night and go to the bed.