Oživení Doris trvá trochu déle než se čekalo. Adrian nenechá matičku na šroubečku, vše na motorce mu musí projít rukou. Díky tomu však zjistí několik zásadních nedostatků. Ložiska v zadním kole už chtěla vyměnit, rozeta z Turecka nebyla vyvážená. Rozeta způsobovala vybrace motorky, díky ní byla na karteru mikrotrhlina a spodní držák motoru praskl. Dalším neduhem byla zadní kyvná vidlice. Osa s čepy nebyly přesné, takže se rychle opotřebovávaly. Zadní nosič dotáhl Adrian s Alexem k dokonalosti. Pro jistotu vyměnil ložiska i v předním kole. Opravil tachometr, vyměnil jeho díly za místní – kvalitnější – vlastní výroby. Tachometr už nekmitá! Zavařil praskliny na svodech výfuků a samotné koncovky vyměnil za originály, které jsou pro cestování lepší.

Mám -li to shrnout, tak se budu vracet s motorkou v lepším stavu než kdyby vyjela z výrobní linky. Ve středu 17.1.2022 motor poprvé společně natočíme. Chytne na první našlánutí, resp. máchnutí rukou. Den na to, ve čtvrtek 18.1.2022, se jdeme poprvé projet. Takhle Doris nikdy nejela! Má sílu jako kráva, jde krásně do otáček. Chod je sametový, čistý. Je slyšet jak se válce převalují. V 80km/h žádné vybrace. Adrian odvedl skvělou práci!

V mezičase, než Adrian motorku dodělal, jsem si koupil ukulela. Dny nám tedy krátím hraním na ukulele. Je to skvělý nástroj. Jinak se nic zajímavého neudálo.

Hodně štěstí na další cestě!! Jirka